Książka o etykiecie
Szanowni Państwo, Moi Drodzy,
oto ukazała się „Etykieta w biznesie i administracji publicznej z elementami protokołu dyplomatycznego” jako owoc wieloletniej pracy z wykorzystaniem własnych doświadczeń, z życzliwym wsparciem moich przyjaciół i znajomych z wielu organizacji, ale też mieszkających w wielu zakątkach świata. To też moje podsumowanie kontaktów z setkami uczestników szkoleń dotyczących etykiety. Zachęcam do lektury i dzielenia się swoimi różnorodnymi doświadczeniami ze sfery etykiety.
Z recenzji z okładki:
„Książka stanowi zaawansowany poradnik dla osób organizujących kontakty z obcymi kulturami, w tym władzami i dyplomatami, napisany lekko, na wysokim poziomie merytorycznym i nawiązujący do aktualnych trendów w zakresie komunikacji publicznej. Autorowi udało się znaleźć złoty środek między monotonnymi kwestiami protokolarnymi a żywą opowieścią o różnorodności kultur, zachowań i obyczajów, które napotykamy w erze globalizacji. Ale też między poważnym błędem protokolarnym, mogącym nieść przykre konsekwencje, a zabawną gafą, która przytrafia się każdemu z nas.”
dr Grzegorz Myśliwiec, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Dla kogo książka?
Jeśli jesteś osobą odpowiedzialną w organizacji za budowanie i podtrzymywanie relacji z innymi organizacjami w trakcie przyjmowania gości; jeśli wyjeżdżasz za granicę, a chciałabyś/chciałbyś odpowiednio się prezentować, wybrać prezent i zachować się przy poczęstunku; jeśli masz kłopot z przywitaniem w odpowiedniej kolejności gości na konferencji: jeśli odpowiadasz za właściwe usytuowanie osób przy stole podczas uroczystego obiadu; jeśli masz dylematy związane z tytułowaniem osób; jeśli wyjeżdżasz z delegacją do innego kraju i nie wiesz jaki prezent kupić; jeśli masz obawy czy dobrze się prezentujesz w swoim służbowym stroju, to w tej pozycji znajdziesz wiele porad, podpowiedzi i inspiracji.
„Etykieta w biznesie i administracji publicznej z elementami protokołu dyplomatycznego” jest dostępna między innymi na stronie wydawnictwa Difin: